vrijdag 6 juni 2008

BOEKEN VOOR IN DE ZON

Gratis tip: koop de bundel Fasten Your Seat Belt. Twintig verhalen van jonge schrijvers, voor de lage prijs van twaalf euro en vijftig cent, allemaal leuk en spannend, maar mijn verhaal is het best, dat snappen jullie. Gisteren was de presentatie, flessen champagne werden ontkurkt, en later op de avond was iedereen tevreden met het resultaat. Ideaal boek om mee te nemen op vakantie. Op Schiphol moet je zo ongeveer blind zijn wil je het niet zien liggen.

Over vakantie gesproken, ik ga er even twee weken tussenuit. Ook in de koffer:

Ik Jan Cremer 3 - Jan Cremer
Kafka aan het strand - Haruki Murakami
Verzameld Werk - Giorgio Bassini
Black Swan Green - David Mitchell
The Road - Cormac McCarthy
Jonathan Strange & Mr. Norrell - Susanna Clarke

Morgen begint het EK. Ik zal tot en met de kwartfinales de wedstrijden bekijken in een Franse kroeg, waar de klanten om acht uur des ochtends beginnen met een pastis. Gelijk hebben ze. Tegen de tijd dat het erom gaat spannen zal ik terug in Nederland zijn. En dan zal er gewonnen worden.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten