zaterdag 26 april 2008

WK SNOOKER - DE TUSSENSTAND

Scarface, het Papjong, de Vampier, E.'s Liefje, Catweazle, het Ding en Moby zijn intussen al uitgeschakeld. Maar niet getreurd: Droopy, Ronnie, de Albino, de Gangster, de Hondenkop, de Unstoppable Sex Machine en de Donut zitten allemaal nog in de race. En nog wat anderen, die we nooit een bijnaam hebben gegeven. Vanavond zullen we hoogstwaarschijnlijk zien hoe de Unstoppable Sex Machine de Donut naar huis stuurt, en begint de strijd tussen Ronnie en de Hondenkop.

Soms vraag ik me af of ik niet iets te veel opga in dat hele WK. Nu ja. De komende dagen ben ik in Londen te vinden. Ik zal parken en pleinen en musea en winkels bezoeken alsof het niets is. Ik ben even weg. En als ik terugkom, over een dag of wat, is dat WK nog altijd bezig. Leve de lente!

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten