maandag 27 juni 2005

DINGEN DIE IK ZOU KUNNEN SCHRIJVEN

Ik zou kunnen schrijven over een feestje vorige week, waar mijn broek in de fik vloog, als Janneke dat niet al had gedaan.

Ik zou kunnen schrijven dat Vincent mij dit weekend meerdere malen totaal in paniek opbelde met de mededeling dat de seit stuk was. Maar dat weten jullie al.

Ik zou kunnen schrijven dat ik gisteren samen met vriend J. en de meisjes S. & S. aan het water van het IJ zat en tal van IJwit-biertjes dronk. En dat vriend M., met wie ik vrijdag op de Rock 'n Roll-picknick in Bitterzoet Heel Hard moest lachen om een Heel Slecht Bandje, ook nog even zijn neus liet zien.

Ik zou kunnen schrijven dat één van de meisje S. een gloednieuw weblog heeft en dat het andere meisje S. heel aanstekelijk vertelde over haar peperdure draaitafels die ze nog moest aansluiten.

Ik zou kunnen schrijven dat ik jullie allemaal uitnodig om óók zaterdag naar het Awakenings Festival te komen.

Maar ja, die warmte...

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten