zondag 1 oktober 2006

RAAD ME EENS WAT AAN

Als alles goed is (en dat is het natuurlijk), is Niels intussen weer in het land, en blijft hij een tijdje. Naar ik heb begrepen zal hij morgen zelfs even langskomen op de Grote Uitgeverij, dus jullie kunnen je wel voorstellen hoe hij en ik elkaar - onder het toeziend oog van mijn verbijsterde collega's - in de armen zullen vallen, met veel geschrei en gejoel en geschouderklop en al. Man, wat hebben we elkaar gemist, hij en ik. Vervolgens zullen we doen alsof er niets aan de hand is en een beetje Jij nog nieuws?-end informeren hoe de zaken ervoor staan.

Maar nu even zaken van meer gewicht. Het is immers al tijden geleden dat ik nieuwe muziek op mijn iPod heb gezet, en ik ben er wel weer eens aan toe. De nieuwe cd's van The Shins en Interpol laten nog even op zich wachten, en terwijl ik dat doe (dat wachten dus), vraag ik jullie: raad me eens wat aan?

(Als het even kan, raad me dan afzonderlijke liederen aan, en niet meteen hele albums. Ik houd van afwisseling, jullie kennen me.)

(Het mogen ook stokoude liederen zijn, of liederen die al een beetje stoffig, aangekoekt en over de datum zijn. Zolang ík ze maar spiksplinternieuw vind.)

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten