woensdag 1 november 2006

OVERPEINZINGEN IN VERKIEZINGSTIJD

* Bij de Stemwijzer kwam ik uit op de SP, bij het Kieskompas op de ChristenUnie. Daar keek ik wel even van op.

* Een familielid twijfelt tussen een stem op Thom de Graaf of op Martin Gaus. Beiden zijn niet verkiesbaar.

* Een ander familielid zei me: 'Een links kabinet zou wel supertof zijn.'

* Soms overweeg ik wat ik zal stemmen en bedenk ik: ik ben straks de allerlaatste die op die partij stemt. Ze zullen me wel dankbaar zijn daar.

* Ik hoorde gisteren iemand zeggen: 'We móeten wel links stemmen.' Wel wel, dacht ik.

* De Vrouw Die Ik De Mijne Noem heeft geen kiesrecht, dus ze vindt dat mijn stem ook de hare moet zijn.

* TGF '02 (Omdat Iedereen Recht Heeft Op Goede Grappen), onze eigen partij in opkomst, was helemaal ingesteld op de verkiezingen van 2007. Nu alles vervroegd is, zijn wij te laat. In 2010 grijpen we de macht, ik zeg het je.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten