vrijdag 27 juni 2003

Welja, Revolutie. Nu al

Zit ik net mijn GPRS-systeem te testen, komt er hier iemand mijn woestijntent binnenvallen. Goddank dat ik onlangs nog met collega Hafid B. mijn Arabisch heb opgehaald, anders had ik nooit geweten dat Vriend Vincent hier alweer het roer aan het omgooien is. Nieuwe links (terwijl we toch hadden afgesproken dat ík de Linkmaster was), een nieuwe titel, en dan ook nog eens commentaar op mijn vrijetijdsbesteding. Veel gekker moet het niet worden.

Ik lees momenteel, rijkelijk laat, ik weet het, De Movo Tapes. Daar krijg ik nog spijt van. Een tocht van 13 kilometer staat er voor vandaag op het programma en verder sleep ik ook nog, weer laat, De Kleine Vriend en het complete Verzameld Werk van Reve met me mee. Ook herlees ik het briljante House of Leaves van Mark Z. Danielewski, nu in het Engels.

Maar nu genoeg geleuter. Zo'n satellietverbinding is niet bijster goedkoop en bovendien moet er hier nog gewerkt worden. Ik wens Vincent en de redactie van Nymph een zeer prettig feestje toe. Uit betrouwbare bron heb ik tevens vernomen dat er Naakte Meisjes zullen rondlopen. Had ik al gezegd dat de drank gratis was?

Groet,
N.

PS Spel- en grammaticale fouten zijn van mijn hand. Ik hoop dat Vincent het fatsoen heeft om waar ik die maak - en ik heb al verbeteringen gezien -, ze te wijzigen. Ik mag dan een Belangrijk en Huiveringwekkend Schrijver zijn, grammaticaal ben ik zo goed als dyslectisch. De pientere geesten onder jullie zullen dit vanzelfsprekend betitelen als charmant of excentriek. Ikzelve houd het op een teken van geniale gekte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten