vrijdag 27 juni 2003

VRIJDAGMIDDAGBERICHT

Niels is ervandoor. Met zijn machinegeweer. Ik houd niet zo van die gewelddadige uitspattingen, maar als dit voor Niels vakantie is - naar een geheime locatie met een AK47 -, lig ik niet dwars.

Vanavond intussen is er het grote Nymph-zomerfestijn in boekhandel J.O.O.T. Wetende dat er niemand naar deze website kijkt, heeft het weinig zin te zeggen dat iedereen van harte welkom is, dus dat laat ik maar eens achterwege. (Vanavond! Halfnegen! Boekhandel J.O.O.T.! Gratis toegang! Open podium!)

De Onregelmatig Verschijnende Filmquotes Om Te Lachen zal ik naar eer en geweten voortzetten gedurende Niels' afwezigheid. Hoewel, misschien gooi ik het hele format om en schrap ik die rubriek meteen weer. Alles is mogelijk, nietwaar.

Nu: naar de Grote Stad. Martien en ik gaan drank inslaan voor het feest. Dat werd allang tijd.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten