maandag 30 juni 2003

FOTO'S VAN DE MOOIE JONGE LETTERENMENSEN

De foto's van het prachtfeest van afgelopen vrijdag zijn inmiddels ontwikkeld. Als alleen tekst niet zo ontzettend stoer was volgens onze site, had ik er graag wat getoond hier. Intussen vraag ik me meer en meer af wat ik met mijn leven na Nymph ga doen. Per 2004 stappen Niels, Janneke en ik uit de redactie van Nymph en ik heb nog geen idee wat ik ervoor in de plaats ga doen. Vrijdagavond vertelde ik een meisje op de zomerborrel de nadelen: geen mogelijkheid meer om op een lichtvoetige wijze literair talent op te sporen, geen automatisch podium om mijn eigen teksten in te publiceren. En zo nog wat punten. Bij een ander literair tijdschrift gaan is een mogelijkheid. Zelf fictie schrijven intussen zal er ongetwijfeld niet snel meer van komen. Als dat was wat ik wilde, had ik er onderhand wel eens aan begonnen, wat jullie. Samen met Niels deze website tot een broedplaats van stoere ideeën uitbouwen is ook een mogelijkheid, maar wie bewijzen we daar een dienst mee?

Vriend Janwillem - hij is een talentvol toneelschrijver, moeten jullie weten - praat tegen me op msn. Tijd om ermee op te houden voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten