woensdag 2 juli 2003

RECENSIE VAN DE WEEK

Een oud stuk dat ik over Arie Storms prachtroman Afgunst schreef (Nymph, maart 2003) is deze week op de hippe letterensite www.literairnederland.nl uitgeroepen tot recensie van de week. Ik wist niet dat ik het in me had. Ik heb onbedoeld meegedaan aan een wedstrijd, besef ik, toen ik mijn oude stuk knipte en plakte op die site. Nu ja, het is wel een eer natuurlijk.

Intussen is Niels nog steeds in het Verre Oosten dan wel het Diepe Zuiden. Niets daaromtrent is me duidelijk. Ook denk ik erover een heuse KNO-arts te bezoeken. Het kan toch niet zo zijn dat ik de rest van m'n leven die kriebelhoest houd? Wellicht is het een allergie die samenhangt met de broeierige weersomstandigheden van de laatste anderhalve maand. En wellicht ook niet.

Ten slotte is het goed om te melden dat de door Josje Kraamer en mijzelve samengestelde bundel De verhuizing onderweg is. Eind augustus verschijnt het boek. Je leven zal niet meer hetzelfde zijn. Of iets dergelijks.

Dan nog wat losse vragen die me bezighouden: wanneer stop ik met hoesten? Wanneer komt Britney Spears eindelijk met een nieuwe clip? Waarom gaan mijn schoenen altijd stuk in de eerste maanden? Komt er ooit weer eens een fatsoenlijke Lowlands-programmering? Waar is Niels Carels gebleven? Wie zijn al die gezichten op de Nymph-zomerborrelfoto's die mij niets zeggen? En is alleen tekst ook Heel Stoer?

1 opmerking:

  1. Mijn vriend en ik kregen een zeer serieus gevecht dat leidde tot onze breuk, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik zag verschillende getuigenissen van mensen die Heer Bubuza bedankten voor het herenigen van hun relatie, dus nam ik onmiddellijk contact op met Heer Bubuza op WhatsApp: +1 505569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, Hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me had opgedragen, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen