donderdag 31 juli 2003

HITTEGOLF

Er is een hittegolf voorspeld. Jullie weten hoe ik over hittegolven denk. Dat wordt weer een weekend afzien op ons balkon en in de fraaie Delftse binnenstad. Stapels rosé en vanillecola bij de hand, en boeken ook, wat dacht je.

Ik leef met Niels mee. Ooit werd zijn prachtroman aangekondigd voor voorjaar 2002, vervolgens schoof het steeds een halfjaar op. Maar die jongen heeft wel meer te doen. Mijn links repareren bijvoorbeeld. Alles is nu aan te klikken, en als ik goed heb opgelet, heb ik zijn hulp nu niet meer nodig. Op dat vlak althans. Wisten jullie overigens dat deze site als het aan ons lag www.11.nl had geheten? Het hoe en waarom lees je in het nieuwe Nymph-stukje van Janneke Jonkman. In september verkrijgbaar in elke fatsoenlijke boekhandel.

Mij wordt intussen sinds 2001 al niet meer gevraagd waar mijn boek blijft. Mensen gaan er automatisch maar van uit dat je een roman aan het schrijven bent, alleen omdat al je vrienden en vriendinnen dat ook doen en omdat je heel de dag, jaar in jaar uit in het Grote Boekenbedrijf werkt. Niets van dat al. Twee jaar geleden voltooide ik mijn laatste verhaal. Daarna heb ik slechts aanzetten geschreven en er vooral veel over nagedacht. Nadenken over boeken schrijven, da's al vermoeiend genoeg.

Wel stort ik me morgen vol enthousiasme op de eindredactie van de september-Nymph. Jarenlang deed ik die eindredactie samen met Daniëlle Vermeulen, die zich vandaag een onvoorwaardelijk fan van deze site heeft betoond. Leve Daniëlle! Zij verkoopt tegenwoordig boeken te Bussum.

Ten slotte, want dat mag ook wel eens opgemerkt worden: ik heb de afgelopen week een zielsverwant gevonden in de jonge dichter Hanz Mirck, die overigens ook al boeken verkoopt. Boeken verkopen is Je Van Het tegenwoordig, of hoe zeg je dat. Als ik niets anders te doen had, had ik allang in een boekhandel gestaan. Je hebt het niet altijd voor het kiezen.

V.

2 opmerkingen:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.

    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...

    1) hou van spellen om spellen te winnen

    2) Re Reset Lost Love Spells set Lost Love Spells

    3) Echtscheidingen

    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot

    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven

    6) Break-up spreuken

    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks

    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring

    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)

    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen