vrijdag 25 juli 2003

Bezeten Foon

Ik heb een Sony Ericson Nog Wat. Nog geen jaar oud. En nu voor de dérde keer ál mijn nummers weg. Waanzin. Vrienden en Vage Kennissen, bel, sms of mail mij eens je nummer. Opdat het maar allemaal, eens, goed zal blijven.

Ik lees overigens ook weinig gedichten. Ik ben een liefhebber van Van Ostaijen en Bukowski. Van de hedendaagse jonge(re) Nederlandse dichters sla ik eigenlijk alleen Wigman open. Thomas Möhlmann zie ik al jaren als zijn betere opvolger, maar ja, Thomas debuteert maar niet. Hij wil eerst de ultieme bundel hebben geschreven. Perfectionistisch, die dichters. Mocht ik het verkeerd hebben, corrigeer me gerust. Jij ook, Thomas.

Nol. Iemand die zo heet kan niet serieus genomen worden. Dood aan hem. En aan alle dagtelevisiemensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten