zondag 31 augustus 2003

24 HOUR PARTY PEOPLE

Ik zou natuurlijk kunnen uitweiden over alle andere echte beroemdheden die er waren of welk bandje er speelde, maar ach, je had er bij moeten zijn, zullen we maar zeggen.

Me dunkt dat Vincent en ik niet op Lowlands zijn dit jaar! Wat een droefenis. Ik zag vandaag Giel Beelen op Nederland 3 erg zijn best te doen op Dolf Jansen te lijken. Al denk ik dat Beelen nóg lelijker is. Verder twee ontzettend irritante meisjes die als razende reporters in het rond wandelen. Een daarvan is striptekenaarster Barbara Stok. De ander is een heel klein grietje met een overbeet van heb ik jou daar. En dan die bands. Oef. De helft hebben we al gezien, de andere helft is niet om aan te horen.

Ik zit binnen en luister naar Unkle.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten