dinsdag 12 augustus 2003

Reacties op jullie reacties

Niels heeft gelijk: laten we er hier een interactieve bende van maken. Ik zal eens reageren op wat van jullie 'comments'.

Peter
Ik kan er ook niets aan doen, maar sinds een paar maanden houd ik van de muziek van Blöf. Het sluimerde al jaren, maar ja hoor, nu is het zo ver. Niets meer aan te doen. Gelukkig begrijpt Niels waar ik het over heb.

Thomas van Aalten
Zo is het. Onze site heeft meer hits dan de jouwe. En ik weet niet wie erachter zitten, maar vandaag hadden we bezoek uit Brazilië, Denemarken en Ierland. Ik ken daar geen mensen! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Toch ben ik er blij mee.

Hiphophater 1
Nee, voor Michael J. Fox ziet de toekomst er sowieso niet rooskleurig uit. Hij, Bob Ross en Mike Levy zullen hoe dan ook tot het eind der tijden op het scherm blijven. Althans, in een rechtvaardige wereld.

Hiphophater 2
Je beweert geen idee te hebben wie die mensen zijn die in Zomergasten zitten. Welnu: Paul de Leeuw, Britta Böhler, Hafid Bouazza, dat zijn niet de eersten de besten, lijkt mij zo. Als je nog nooit van die mensen hebt gehoord, is je veel aan mediagebeurtenissen ontgaan de afgelopen jaren. De vraag is overigens of het door jou benoemde rijtje 'sterren' als Jim Bakkum en Kim Holland niet nóg meer wenkbrauwen zouden doen fronsen bij de Zomergasten-kijker. Ik vermoed dat vrijwel niemand weet wie Kim Holland is, laat staan het Zomergasten-publiek. En dan, Jim: die is toch veel te jong om rond die tijd met Zwagerman in discussie te mogen? Jij richt je wel héél erg op het SBS-publiek.

Later meer. Vanmorgen vroeg viel hier in de flat de stroom uit, zomaar, pardoes. Het had niets van doen met Code Rood, zo bleek. De wegen van het toeval, die beangstigen me soms.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten