zaterdag 23 augustus 2003

LEVE LONDEN

Terwijl mijn vriendinnetje-verloofde haar presentatie voor aanstaande donderdag (de dag dat ze hoopt af te studeren) aan het voorbereiden is, wijd ik weer eens wat prachtzinnen aan deze site. Je beweert dat tekst Heel Stoer is of je doet het niet, nietwaar. In die hele Aukje-voorpret meng ik me niet. December is nog zo ver weg, joh. En dan: laten we het allemaal eerst eens rustig afwachten.

Elsie en ik keken gisteravond naar Requiem for a Dream, op dvd. Ik ga er verder niet moeilijk over doen, hoor, maar waarom hoor ik nooit eens iemand over die film? Ik vind het allemaal nogal wat, maar er eens fijn met iemand over praten, dat gaat dus niet.

Nog enkele dagen en De verhuizing verschijnt. Het is een bundel die je leven zal veranderen. Dat heb ik hier al eerder gezegd en ik zeg het gewoon weer. Er staat een verhaal van Niels in, dus die zal het alleen maar beamen.

Binnenkort mag Niels deze site overigens weer even in zijn eentje vullen. Els en ik gaan er een week op uit. Naar het buitenland, jawel. Ik zeg niet waarheen, maar de oplettende lezer heeft het natuurlijk allang door.

Oplettende lezers, daar doen we het voor.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten