zondag 17 augustus 2003

ZEI IK HET NIET?

Ja ja, The Thrills, ik riep het anderhalve maand geleden ook al. Ik wist dat Niels het met me eens zou zijn. Ooit moet ik me ook wat meer verdiepen in de bands waar hij de laatste tijd zo enthousiast over loopt te doen: The Raveonettes, The Kills en, eindelijk, Interpol.

Tot die tijd doe ik andere dingen. Ook ik heb ineens een idee voor een nieuw te schrijven verhaal. Als ik de tijd en de zin vind, begin ik eraan. Een titel is er nog niet, wat altijd een slecht teken is. Vroeger begon ik te schrijven vanuit de titel. De rest kwam als het ware vanzelf. Verder is de september-Nymph bijna klaar om naar de drukker te gaan. Mijn bijdrage aan dat nummer vinden jullie de komende week al als voorproefje op deze site. En ten slotte lees ik momenteel het manuscript van De droomfotograaf, de tweede prachtroman van Janneke Jonkman.

Ik zou vanavond graag kijken naar Hafid bij Zomergasten, maar 24, met dat leuke meisje Elisha Cuthbert, zit in de afrondende afleveringen, en jullie begrijpen dat ik daar niets van mag missen. Timing is alles in dezen, en mijn timing slaat weer eens nergens op, anders had ik die hele serie 24 wel gewoon, als ieder ander, vorig jaar gekeken.

Elvis was gisteren alweer 26 jaar dood. Waarom hoor ik daar niemand over?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten