zondag 26 oktober 2003

NIEUWE MEDEDELINGEN, VOOR JULLIE

Mijn vriendinnetje-verloofde heeft Life & Cooking op staan. Ik heb een hekel aan Life & Cooking.

Ik laat mijn baard staan. Al een tijdje.

Zojuist heb ik een pizza besteld - de Calzone Shoarma.

Gisteren trad mijn broertje op in Kampen en ik kon er niet bij zijn. Ik heb hem gisteren gevraagd als mijn getuige. Voor mijn huwelijk van volgend jaar.

Ik ga deze week eindelijk weer eens The Catcher in the Rye lezen. Dat is toch echt wel het Boek der Boeken, hoor.

Vandaag ben ik met de auto naar Almere gereden. En weer terug. In de auto hebben we plaatjes gedraaid van The Strokes en de Foo Fighters.

Komende woensdag studeert vriend Martien af. Achteraf is er een borrel. Joechei.

Een dezer dagen gaan mijn vriendinnetje-verloofde en ik oude homevideobeelden bekijken van toen ik een jaar of vier was. Vertedering alom.

Mijn oma wordt morgen 76 jaar.

Elsie wordt later deze week 26 jaar.

Elsie en mijn oma zijn kortom welhaast een tweeling.

Ik ga dit najaar weer eens meer chocoladeletters eten dan goed voor me is.

Gisteren hebben Elsie en ik weer gekeken naar Edward Scissorhands. Ik heb mijn tranen ingehouden. Met moeite.

Gisteren om deze tijd was het een uur later.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten