woensdag 22 oktober 2003

THE END HAS NO END

Met mijn laatste bericht heb ik onbedoeld, terwijl het nog heel niet zeker is, verklapt dat Nymph een wisse dood aan het sterven is. En dat na 14 jaar. Om niet meteen allerhande onrust in de wereld te helpen, leg ik jullie hierbij even precies uit wat er gaande is. Ik stap na dit jaar uit de redactie. Ik heb het blad dan 7 jaar gemaakt, en dat is wel weer eens genoeg. Daarnaast stappen ook Niels en Janneke uit de redactie, en houdt bovendien onze uitgever, 521, er na 4 jaar mee op. Jullie denken natuurlijk: dan zijn er nog 2 redactieleden over, en die zijn vast driftig op zoek naar een nieuwe uitgever en een toekomst voor Nymph. Kortom: er staat nog niets vast. Het einde van Nymph zoals jullie het al jarenlang kennen, dat vindt echter in januari al plaats. Maar we hebben het toch leuk gehad, niet, met z'n allen, al die jaren?

Verder gebeurt er niet veel, anders schreef ik het jullie wel. Morgen bezoek ik met Niels en Martien de presentatie van Klein verhaal van een grote gekte, de debuutroman van Nymph-schrijver en goede vriend Rob Kappen. Dit spektakel vindt plaats in Perdu te Amsterdam. We wensen Rob nu alvast de avond van zijn leven toe. En daarna weergaloze successen met zijn boek.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten