zaterdag 11 oktober 2003

VOOR MIJ SLINGERS AAN DE WAND

Slinger 1
Net Vincent gesproken. Het gaat goed met die jongen, daar op de Grote Boekenbeurs. Eet in de beste restaurants die in de regio te vinden zijn.

Slinger 2
Ikzelf ben ook goed bezig. Vanochtend vlakbij mijn werk enkele verdachte figuren neergelegd, een kek hoedje gekocht en in de metro luisterde ik weer eens naar die verdwenen plaat van Therapy?, Semi-Detached. Lélijke mensen in de metro! Man! Dat is niet leuk meer! Zielige VU-studenten, die als een uniform geklede kudde naar hun HEAO worden gedreven, negers/marokannen met te grote en te dikke winterjassen (mutsen! handschoenen! capuchons!) en lege, dómme, lowlifetrash-blanken. Met zulke lieden win je geen oorlog. Daar heb je Dirk van den Broek-personeel voor nodig. Hard. Genadeloos. Recht Op Hun Doel Af.

Slinger 3
Wist u al dat mijn verbouwing er bijna opzit? Jaja, je bent acht maanden aan het kamperen en zet koffie voor volslagen vreemden (peperdure espresso!), maar dan, uiteindelijk, woon je in een huis waar miljonairs zich niet voor zouden schamen. Verder heb ik natuurlijk geen cent te makken.

Slinger 4
Iets anders: weet iemand waarom Top Gear nooit eerder in Nederland te zien was? En: hoe de eerste twee nieuwe afleveringen van Six Feet Under waren?

Slinger 5
Ik geniet de laatste tijd erg van de berichtgeving van Geen Stijl. Ga maar eens kijken.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten