vrijdag 5 augustus 2005

IK ROL MIJN MOUWEN OP

Jullie mochten vragen stellen. Ik zou antwoorden geven. Nu, daar gaan we dan maar.

Ionica vraagt: 'Gaan we hier weer net als vorig jaar Zomergasten bespreken? Ik hoop van wel!'

Welnu, Niels bespreekt hier altijd Zomergasten. Aangezien Zomergasten nog niet is doorgedrongen tot Frankrijk, komt het er dit jaar niet van. Van mij hoef je niets te verwachten, dat begrijp je.

Chantal vraagt: 'Wat voor dier zou je willen zijn?'

Ik zou een bulldozer willen zijn.

Ricus vraagt: 'Van wie werd je (op maandag 18 juli j.l.) redacteur?'

Ik werd de redacteur van Hanz Mirck.

CasaSpider vraagt: 'Ik heb ook nog een vraag. Wat vind je van de positie van het Fries (de taal)? (Het staat je vrij om er alles bij te slepen zolang het maar met het Fries of andere door minderheden gesproken talen te maken heeft)'

Op sommige dagen doe ik wat lacherig over de positie van het Fries (de taal). Op andere denk ik er sowieso niet over na. (Stoot ik nu een boel mensen tegen het hoofd? Kom maar op. Ik rol mijn mouwen wel vast op, hoor.)

Ziggy vraagt: 'Is de aarde rond? Motiveer je antwoord.'

De aarde is rond. Althans, op foto's vanuit de ruimte oogt hij alleszins rond.

Hm. Het vragenuur was wel eens drukker.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten