donderdag 25 augustus 2005

MOET JE HIER EENS KIJKEN

I

Vriend M10 heeft een tekstbureau. Je kunt hier terecht voor meer gegevens. En voor hippe foto's. En voor adviezen, want allemachtig, jij wilt toch ook wel eens een tekst die niet rammelt? Een tekst die deugt? Een tekst die ertoe doet? Nou dan.

II

Oud-'mentorkind' Harold heeft een literair tijdschrift dat Komkommer & Kwel heet. Het is een on-linetijdschrift. Jullie weten misschien hoe ik denk over on-linetijdschriften, maar dit ziet er allemaal hip en enthousiast en verantwoord uit, en bovendien bevat het eerste nummer onder meer een bijdrage van Nymph-vriend Ricus van de Coevering, dus: klik hier eens als je wilt.

III

Ja, eigenlijk zou hier een derde link moeten staan naar een of andere vriend, kennis of vage verwant, maar ik wilde jullie slechts melden dat je me morgenavond kunt aantreffen in een Amsterdamse grachtentuin. Ik zal daar staan met een glas rosé in mijn hand en een ironische grijns op mijn gelaat. Ik zal daar mijn pak dragen met een stoer nieuw overhemd eronder. Ik zal daar omringd worden door vrienden & vriendinnen & schrijvers & vertalers & correctoren & collega's van de Grote Uitgeverij, en ik zal afwisselend het hoogste woord voeren en belangstellend luisteren. En dan zal ik huiswaarts gaan.

IV

Jullie nog plannen?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten