woensdag 21 september 2005

SMS'EN OP DE VROEGE WOENSDAGOCHTEND

Na anderhalve maand lang elke dag dat voddige blaadje Metro uit die groene bakken te hebben gegrabbeld, en elke dag weer te hebben geconstateerd dat collega B. en ik er weer niet in stonden, zag ik het er vandaag dan eindelijk in staan: het artikel over 'koffiecultuur' - zie ook dit stukkie, waarin ik een en ander duidelijker verwoord.

*

V. aan collega B., 7:55 uur:
Hmpf. De Coffee Company-chickies staan op de foto in Metro. Wij niet. Nogmaals: hmpf.

Collega B. aan V., 8:03 uur:
Jezus! En dat flodderige ding erboven! Wat een afknapper...

V. aan collega B., 8:06 uur:
Ik ga nooit meer naar die tent. En o ja, mijn trein rijdt niet. Ik voel een driftaanval opkomen.

Collega B. aan V., 8:09 uur:
O jee! Dat ken ik. Gewoon over je heen laten komen. Succes en tot straks!

*

Wij gaan dus nóóit meer tezaam op de foto. Men bekijkt het maar.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten