maandag 29 december 2003

HARDER NOW THAT IT'S OVER

Zojuist kom ik van de tandarts af. Ik had het nog niet verteld, maar er was bij nader inzien toch een gaatje ontdekt. Er waren foto's genomen, en zodoende. Welnu, het viel alleszins mee. Om dit heuglijk feit te vieren heb ik mijzelve getrakteerd op enkele klassieke popcd's: Melody AM van Röyksopp, Gold van Ryan Adams, As Heard on Radio Soulwax pt. 2 van 2 Many DJ's en The Best Of... van Guided by Voices.

Ondertussen vallen de beroemdheden weer met bosjes tegelijk: Rob Out dood. Alan Bates dood. Toni Boltini dood. Het valt gewoonweg niet bij te houden. We kunnen niet voor iedereen een necrologie gaan schrijven.

Op de drempel van het nieuwe jaar zou ik graag een aantal zaken in 2003 achterlaten:

1. Singles, cd's, reclamedeuntjes en videoclips van winnaars, runner-ups en verliezers van Idols.
2. Gijs Staverman, Martijn Krabbé en hun mannentieten.
3. Tijdschriften die met veel bombarie hun eerste nummer presenteren en vervolgens een geruisloze dood sterven.
4. Lauwe hamburgers.
5. Naaktfoto's van Sonja Sylva.

Nog even een linkdump. Voor iedereen die vroeger Faces of Death ook leuk vond. Kan ik eindelijk eens de afkorting NSFW gebruiken!

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten