zondag 14 december 2003

ZONDAGOCHTEND

Er ligt hier een berg nog te beschrijven kerstkaarten voor me. Gisteravond heb ik er alvast drie geschreven, nog zo'n twintig te gaan. Dat moet lukken vóór Kerstmis. Het zou ook mooi zijn als ik erin slaagde een persoonlijk, anekdotisch stukje te schrijven over mijn herinneringen aan Nymph. Dat zijn er inmiddels zo veel dat ik er maar gewoon een moet kiezen. En dan daar iets moois over op papier zetten. Ja. Dat zou goed zijn.

Gisteravond was alweer de tweede aflevering van het nieuwe seizoen van Idols te zien. Ik had verwacht dat Niels er intussen wel wat over zou schrijven, maar niets van dat al. Dan doe ik het maar. Als dít seizoen ervoor zorgt dat we in 1 klap van Jim en Jamai af zijn, heeft het mijn zegen. Ik vrees echter voor een verdubbeling van het aantal jongetjes in de popmuziek.

Vandaag is Onze Volksschrijver dan toch nog 80 jaar geworden. Ook Boudewijn Büch had vandaag jarig moeten zijn: 55 alweer. De enige verjaardag die wij hier vieren, is die van Els' zusje Ann: zij is vandaag 24 geworden. En dat is ook een mooie leeftijd.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten