donderdag 27 april 2006

ONDERTUSSEN IN BARCELONA...

... waren de eerste blote tieten op het strand reeds gespot.
... vroeg ik het me af hoe het zou zijn indien Barca de Champions League won, aangezien de stad gisteren al ontplofte.
... leerde ik mijn buren in Animal Crossing lauwe dingen als 'Hou het straat'.
... dronk ik vorige week met Vincent en Elsie sloten wijn omdat Elsie liever niet meer wilde lopen.
... verheugde ik me op het bezoek van een vriendin.
... verheugde ik me nog meer Sonar.
... liep ik nonchalant met mijn blote poten in mijn Diesel-slippers en mijn fake Ray-Ban op mijn kop over straat.
... had ik nog steeds niets gezien van het WK Snooker, maar deed ik een groovy dansje achter mijn bureau toen ik gisteren zag dat Ronnie van die hondenkop van een Williams had gewonnen.
... schreef ik mails naar mensen die bijna het huis van Wilfred Genee hadden gekocht.
... droomde ik dat ik opgesloten zat in een Nereus Strafkamp omdat ik lid was van Skoll.
... was ik niet lid van Nereus.
... was ik evenmin lid van Skoll.
... vond deze ik droom des te verontrustender.
... herschreef ik het tot nu toe bestaande manuscript van mijn nieuwe roman.
... werd mij een bijzonder gelikte coupe aangemeten.
... moest ik stiekem gniffelen om de weersverwachting voor Koninginnedag.
... bedacht ik geweldige links die aan ik bovenstaande zinnen kon toevoegen.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten