vrijdag 16 januari 2004

LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL

Zo'n weblog, daar schrijf ik natuurlijk niet alles op wat ik meemaak. Zo zijn er de vorige week nogal wat festijnen en borrels geweest waar ik jullie nog niets over heb verteld. Dat is niet erg. Dat houden we zo. Vlak na die festijnen begon een heel vervelende week, laat ik er maar geen doekjes om winden. Het weer was somber, wat ook niet erg hielp.

Doch dat ter zijde. Gisteravond is alles weer de goede kant op gegaan. Om zeven uur was er namelijk de presentatie van Jannekes tweede roman, De droomfotograaf. Wat een heuglijke avond was dat. Niels, jullie kennen hem, gaf een prachtspeech, en Janneke voegde er daar gewoon een aan toe. Vervolgens werd er gedronken, bijgepraat, geroddeld, etc. En dat dat boek nu maar een verpletterend succes wordt, want ze heeft het niet voor niets geschreven, mensen.

Vanmorgen was ik weer eens op het Delftse gemeentehuis. Blijkt die hele sofi-kwestie allang opgelost! Ik heb meteen maar een nieuw paspoort aangevraagd, en op dat ding komt mijn enige echte juiste sofi-nummer te staan.

Langzaam maar zeker gaat het beter, dat geef ik toe.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten