zaterdag 3 januari 2004

VAKANTIE VOORBIJ

Mijn twee vrije weken zijn alweer bijna voorbij. Ik heb weinig gedaan, om eerlijk te zijn. Ik heb veel feesten gevierd. Ik heb veel uitgeslapen. Els en ik zijn uit eten gegaan en hebben geluncht in de mooie Delftse binnenstad. We hebben films gezien, onder andere in de bioscoop en het filmhuis. Zo zagen we gisteren het merkwaardige Les Triplettes de Belleville. En ik heb Els geassisteerd terwijl zij drie meter kledingkasten van IKEA in elkaar schroefde.

Ook lees ik de laatste weken een en ander over J.D. Salinger, waaronder zowaar enkele dingen die ik nog niet wist. Momenteel lees ik de biografie - of het verslag van de pogingen tot een biografie - die Ian Hamilton, ons inmiddels alweer ontvallen, ooit heeft geschreven. Op zoek naar J.D. Salinger heet dat boek. Ik meld het maar even. En vorige week las ik Ed van Eedens Salinger-knip-en-plakboekje De vanger gevangen.

Wat doen jullie zoal?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten