woensdag 14 januari 2004

NIEMAND STUURT MIJ NOG BRIEVEN

Ik heb al tijden geen echte brieven meer van iemand gekregen. Jullie? Gewoon: vriendschappelijke brieven, dreigbrieven, liefdesbrieven, anonieme brieven, of... officiële brieven. Ja, officiële brieven heb ik al geruime tijd niet ontvangen! Terwijl er toch alle reden toe is. Zo heb ik al een hele tijd niets gehoord rondom mijn dubbele sofi-nummer. Ik heb twee sofi-nummers, moeten jullie weten. Ik schreef er hier maanden geleden al over, en je denkt dat er dan wel een en ander geregeld wordt voor je. Niets ervan. Indertijd werd mij op het Delftse gemeentehuis verzekerd: we gaan het voor u regelen, meneer Schmitz, maar het kan wel een week of twee duren.

Inmiddels zijn er ruim vijftien weken voorbij.

Vrijdag ga ik opnieuw naar het Delftse gemeentehuis. Om te vragen waarom niemand mij belt over mijn sofi-problematiek. Om te vragen waar de officiële brieven blijven. En om te vragen of mijn paspoort nu wel verlengd kan worden.

Ik heb het idee dat ik hier nog wel een tijd mee bezig ben.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten