donderdag 18 september 2003

OP DIT MOMENT IN HUIZE SCHMITZ...

...Zit ik nog steeds met een boekenoverschot. De Nederlandse literatuur past nu tot en met Leon de Winter in de kast. Wat betekent dat Henk van Woerden, Betje Wolff & Aagje Deken, Jan Wolkers, Nelleke Zandwijk en Joost Zwagerman nu officieel dakloos zijn. Nog even en Hans Warren, Laura Weeda, Menno Wigman, Willem Wilmink en De Winter kunnen zich daarbij voegen.

...Weten Elsie en ik inmiddels waar we ons trouwfeest willen houden.

...Liggen er 3 dvd's te wachten om teruggebracht te worden naar de videotheek. Ik lijk Patrick Bateman wel.

...Koester ik me in het besef dat ik nog een paar dagen vakantie heb.

...Liggen Noni en Teigetje - onze prachtkatten - met elkaar te stoeien.

...Heb ik zin om een boel stoere kleren te gaan kopen vanmiddag, in aanvulling op de twee stoere overhemden en de stoere trui die ik gisteren in Den Haag kocht.

...Drink ik nog een blikje vanillecola.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten