dinsdag 16 september 2003

KOPJES, DAT KAN IK OOK

Vreemden
De laatste tijd schrijven er meer en meer vreemden bij onze comments. Ik word daar een beetje onzeker van. Angstig. Argwanend. Wie zijn al die lui? Vrienden, vriendinnen, familie, vage kennissen, collega's? Hoe zit dat?

Voetbal
Ik doe niet mee aan Niels' pool. Over welke wedstrijd heeft-ie het eigenlijk? Tegen wie voetbalt Ajax dan?

Film
Vandaag gezien: Insomnia. Een hallucinant filmpje van Christopher Nolan. Een remake dan nog. Al Pacino is heel, heel goed; het is moeilijk te bepalen of je aan zijn kant staat of niet. En Robin Williams heeft een aardige, voor zijn doen ingetogen rol als de boef. Hij is niet zo goed als in One Hour Photo, maar alleszins beter dan in alle talkshows waar hij ooit te gast was en waar hij zichzelf erbarmelijk voor schut zette. Niets zo irritant als Robin Williams die voortdurend 'Kijk Naar Mij!' lijkt te schreeuwen. Die houding lijkt hij eindelijk van zich af te schudden.

Boeken
Ik ben mijn boeken aan het reorganiseren hier. En ik kan er maar beter eerlijk over zijn: de kasten zijn vol! Wat te doen? Roekeloos boeken weggooien? Alles in dubbele rijen neerzetten? Stoppen met boeken aanschaffen?

Antwoorden zijn welkom. Op alles. Op wat dan ook.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten