zondag 14 september 2003

PIRATEN

Gisteravond hebben Elsie en ik dan eindelijk Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl gezien. Films met extreem lange namen, ik ben er geen voorstander van, maar wat een leuke film was dat, zeg. Johnny Depp, een van de helden van onze tijd, is de coolste piraat die je ooit hebt gezien (hoewel, hoeveel piraten zie je überhaupt nog, heden ten dage?) en het meisje Keira Knightley is een charmante Winona-lookalike, zij het veertien jaar jonger. Dat de film belachelijk lang duurt, valt niet eens zo erg op als je in de bioscoop zit. Goed, misschien maar weer eens Schateiland lezen dan. Keira K. denken we er dan gewoon bij.

De fanatieke poster Caramba gaat hier voortaan door het leven als Harold. Harold was een van mijn zogenoemde mentorkinderen in 1997. Ik bescherm hem dus met mijn leven, zoals dat gaat. Wees een beetje aardig tegen hem.

(Betekent dit dat Frans en Tony Berini ook bekenden van me zijn? Ik wacht af.)

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten