zondag 21 september 2003

ROOD

Elsie heeft een deel van de muur in onze gang rood geverfd. Baskisch rood, mochten jullie zulke details willen weten. Elsie houdt nogal van rood.

Even iets heel anders: deze week werden Niels en ik gemaild door de achternaamloze Barbara, die het leuk zou vinden als we melding maakten van haar verhalensite. Voor wie van (pogingen tot) griezelverhalen houdt: ga even langs bij Barbara. Wijzelf hebben de verhalen nog niet gelezen, maar het kan vast geen kwaad.

Vrijdag Far from Heaven gezien. Prachtfilm! Met Julianne Moore, Dennis Quaid (kent iemand hem nog?) en Dennis 'Deze Man Zou President van Amerika Moeten Zijn' Haysbert in de hoofdrollen. Zo'n filmhuis, daar zie je nog eens wat. En gisteravond dus Jerry Maguire op tv. En eerder deze week het amusante Bend It Like Beckham. Het lijkt alsof ik mijn hele vakantie alleen maar films kijk. Ik houd wel van een beetje mythevorming.

Graag wijs ik eenieder nogmaals op het feit dat enkele posts hieronder nog steeds de Schrijf Een Zin Voor Niels' Nieuwe Roman-Wedstrijd gaande is. En als ik het een wedstrijd noem, denken jullie misschien dat er prijzen aan verbonden zijn. Welnu, dat is niet zo. Niettemin: schrijf een zin! Ook jij, Ricus van de Coevering! Dat je andermans zinnen niet mooi vindt, bijvoorbeeld negen bladzijden achtereen in de nieuwe Nymph, is geen enkel excuus om hier zelf niet wat gedenkwaardige zinnen te doneren. Laat zien wat je kunt!

Ik ga morgen weer eens aan het werk. Twee weken rust genomen van Het Grote Boze Boekenvak - het is wel weer even genoeg geweest.

De laatste dagen luister ik in ene veel naar The Black Crowes. Wat zeggen jullie me daarvan?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten