dinsdag 30 september 2003

IK DOE WAT IK WIL

Net gezien
Adaptation. Schizofrene komedie van Spike Jonze met een overtrokken einde, geheel in stijl met de doorgetrokken lijn van de film. Meta-film zoals het hoort. Nicolas Cage is in vorm als vadsige tweeling en eindelijk is Meryl Streep te pruimen. Maar Chris "De Man Die Bijna Altijd Soldaten Speelt" Cooper steelt de show.

Illegaal
Het nieuwe album van The Strokes Room On Fire. Heb ik. Fijne plaat. 11 puntgave drieminutennummers. Laat het gezeik maar komen.

Steuncomité N.I.E.L.S
Ik heb geen steun nodig. Ik spuug op steun. Ik spuug op mensen die denken dat ze het beter weten dan ik. Zeker als die mensen zich bij voorkeur verschuilen achter zo veel mogelijk pseudoniemen. Als je denkt dat ik de Bad Guy ben, dan ken je Vincent nog niet.

Aan Het Lezen
Diary van Chuck P.
Vernon God Little van DBC Pierre.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten