zondag 6 februari 2005

HOE IK DE REST VAN MIJN ZONDAG ZOU KUNNEN BESTEDEN

Ik zou graag eens de tijd nemen om 'Bedshaped' van Keane en 'Play It Cool' van Freiheit te vergelijken, om vervolgens net als broer Joey tot de conclusie te komen dat het eerstgenoemde liedje een schaamteloze rip-off is van het tweede. Ik zou graag eens de debuutroman lezen van Hanz Mirck, die vandaag in een boekhandel wordt gepresenteerd. En de debuutroman van Claire Polders, die vorige week ook al in een boekhandel werd gepresenteerd. (Boekhandels zijn echt je-van-het waar het presentaties van debuutromans betreft.) Ik zou graag eens willen weten waar dat Schnappi-liedje vandaan komt, hoe iedereen het ineens kent en waarom ik het niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik zou graag nog zeker tien keer de nieuwe clip van Britney Spears zien. Per dag. Ik zou wel willen weten hoe het derde seizoen van 24 afloopt (vanavond kom ik weer een stukje dichter bij het antwoord daarop). Ik zou wel weer eens een stapel stoere nieuwe kleren willen kopen - maar al sinds 2003 (of nog eerder) zie ik zelden iets wat me bevalt. Ik zou wel eens een NS-jaarkaart willen ontvangen (Delft-Zuid/Amsterdam, met 1 zone), als het de NS niet heel veel moeite kost me daarin tegemoet te komen. Ik zou wel eens een eerste hoofdstuk willen schrijven, maakt eigenlijk niet uit van wat. Ik zou wel weer eens wat gedisciplineerder mijn e-mail willen beantwoorden (opdat ik niet iedereen volstrekt afstoot en uit het oog verlies). En ik zou wel eens de westkust van de Verenigde Staten willen zien.

Maar om dat allemaal vandaag nog te doen, op mijn vrije zondagmiddag, nee, dat zal wel weer niet lukken.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten