donderdag 3 februari 2005

ZE ZIJN TERUG

Waar het aan ligt is me nog onduidelijk, maar op mijn vorige stukje reageerden slechts psychoten (behalve jij, hoor, San, jij bent geen psychoot). Zelfs Gekke Paul is weer terug. Ik dacht toch dat we die langgeleden voorgoed afgeschud hadden. Wat is dat in ene? De tijd van het jaar? Komen ze uit hun holen gekropen? Hebben ze hier al die tijd stiekem rondgehangen en gewacht tot ik een stukje over plaatselijke verdoving zou schrijven? Heb ik het geheime codewoord soms gegeven? Niels en ik rollen onze mouwen alvast op. Je weet maar nooit.

Intussen is er ook goed en mooi en verrassend nieuws: vriendin en sterauteur Janneke heeft sinds vandaag haar eigen site. En wat voor een! Je kunt er staren naar haar foto, je kunt er gesigneerde romans winnen, en je kunt haar zelfs mailen. Janneke zelf zegt erover:

'Inmiddels heb ik het snelste internet dat ik vinden kon, zou ik niet meer weten wat ik zonder moest en beschouw ik internet als de grootste uitvinding van de vorige eeuw. Vandaar nu dan eindelijk alsnog mijn eigen site. Gloednieuw! Mooier dan alle andere schrijverssites (echt waar, ga maar een rondje doen)! En wekelijks voorzien van verse aanvoer van de hand van de schrijver!'

Ik wil hier niet meer vijanden maken dan goed voor me is, maar haar site is ook echt mooier dan alle andere schrijverssites. Echt waar! Ga maar een rondje doen!

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten