woensdag 4 februari 2004

GOOGLE

Die hufters van Google hebben ons zowat geheel uit hun zoekmachines gefilterd! Blijkbaar denken ze daar dat iedereen vanzelf de weg wel vindt naar onze site. Wel, Niels en ik zullen maatregelen treffen. Ik denk er persoonlijk over om gewoon maar te stoppen met dat hele internet, en onze berichten op stencils te zetten die Niels en ik dan gratis verspreiden op Amsterdam CS. Waarschijnlijk levert ons dat nog meer roem op ook.

Over deze en andere frustraties lezen jullie ooit, later, in mijn denkbeeldige debuutroman, die ik voorlopig van de titel Ik hoef het alleen nog maar allemaal op te schrijven voorzie.

Iets heel anders: 's ochtends vroeg, thuis, voordat ik naar mijn werk ga, zap ik nogal eens langs CNN. Af en toe is daar deze man te zien, en die maakt meteen mijn hele dag goed. In het lichaam van deze journalist zit een verkapte talkshow host verborgen. Tragisch, dat wel.

V.

P.S. Nee, jullie lezen hier niets over dat hele Justin Timberlake/Janet Jackson-fiasco. Alsjeblieft zeg, waar zien jullie ons voor aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten