zondag 29 februari 2004

MAGAZIJNFESTIJN

Niels en ik waren vanmiddag op de lancering van de allereerste Magazijn (zie mijn bijdrage van eergisteren). Het was weer eens een drukte van jewelste in Private Banx. Wie naar de wc wilde, had dat beter thuis al gedaan. (Overigens: hoe heten die twee vrolijke meisjes die altijd staan te bedienen in Private Banx? Ik zou ze hier graag bij naam noemen, maar kan dat niet.) De drank was gratis, er waren versnaperingen, en iedereen kreeg zomaar een exemplaar mee van het prachtboek. 'Zolang je er maar niet stapels van meeneemt,' zoals Arjan van 521 ons toevoegde. 'Oudere schrijver' Arie S. hield een komische voordracht en overhandigde een eerste exemplaar van Magazijn aan 'jongere schrijver' Rashid N. Vlak daarvoor bracht Magazijn-redacteur Arjen F. de confrontatie tussen Nymph en Lurf van enkele weken geleden (in datzelfde Private Banx) nog even in herinnering. Erik de V. kwam me vanzelfsprekend de hand schudden - hij heeft daar sinds mijn verslag van de Nymph-avond op deze site een zekere reputatie in verkregen. En een zekere vaardigheid, dat moet gezegd. Ward W. zagen we intussen nergens. Oud-nimf en huidig magazijnmeisje Judith J. heeft de hele middag lopen stralen. Het was een goede presentatie.

Niels en ik hebben besloten om de presentatie van ons duoboek Dan debuteer ik ook eens in hetzelfde etablissement te houden, najaar 2005. Dan weten jullie dat vast. Schrijf het in jullie agenda's.

Elsie en ik zagen gisteren Lost in Translation in het Haagse Babylon-theater. Al het goede dat je hebt gehoord over die film, blijkt waar. Al het slechte dat je erover hoorde, berust op leugens en onwil. Dat Bill Murray vannacht de oscar voor beste mannelijke hoofdrol maar weg moge kapen. Het is nu of nooit, me dunkt.

Ik ben een beetje verliefd op Lost in Translation.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten