zaterdag 15 mei 2004

HAALT REVE DE ZOMER?

Gisteren aten Niels en ik broodjes met bacon, ei en tomaat in het etablissement waar het meisje met de onmogelijke stem werkt. We vertelden elkaar dingen die ertoe deden. Het gesprek kwam nog uit op Gerard Reve, en onze inschatting of hij de zomer haalt of niet. Je kunt je die dingen gerust afvragen. Later scheidden onze wegen weer. Eerst merkte Niels nog op dat mijn haar tegenwoordig goed kort is, en dat er bij hem ook wel wat vanaf kan. Ja ja, het werd weekend.

Zojuist heb ik opnieuw het pak gepast dat mij op vrijdag 20 augustus als gegoten zal zitten. Nu doet het dat nog niet. Volgende week ga ik weer terug om te kijken of het helemaal in orde is.

Vanmiddag gaan we weer naar Lelystad. Jullie zullen zeggen: wat hebben jullie daar toch voortdurend te zoeken? Wel, beste lezers, niet alleen wonen mijn ouders er, en heb ik daar nog altijd een tandarts zitten, ook onze goede vrienden Dimitry en Angela wonen er. En Angela viert vanavond haar verjaardag. Meer hoef ik jullie niet uit te leggen.

Als jullie ons straks over de A9, A4, A1 en A6 zien rijden, dan weten jullie waarheen en waarom. Ik zal eens kijken welke cd's we vandaag in de auto zullen draaien. Het zal wel weer uitkomen op The Strokes, Al Green, Johan, Counting Crows, Norah Jones, Stone Temple Pilots en/of The Beatles. Suggesties zijn welkom. Vooral heel goede suggesties.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten