dinsdag 25 mei 2004

PROBEER ANDERS EENS http://nielsenvincent.blogspot.com/

Als het niet lukt via de reguliere link op deze site te komen, wil bovenstaand adres wel eens helpen, merkte collega-logger Maurice Buehler zojuist op. Ik heb namelijk al heel de dag moeite op mijn eigen site te komen, maar als je de www aan het begin weglaat, lukt het ineens toch. Vreemd. Ik merk aan de bezoekersaantallen (tot nu toe 35 vandaag tegen 111 gisteren) dat lang niet iedereen de Blogger-sites weet te bereiken. Fraaie zaken.

Vandaag zag ik Identity en 28 Days Later. De laatste film begon beklemmend en verontrustend en fascinerend, en de volslagen onbekende acteurs waren erg goed, en de volstrekte desolaatheid van Londen was indrukwekkend, zeker voor iemand als ik, die zoals bekend verliefd is op die stad, maar gaandeweg werd het saaier en had ik moeite mijn aandacht erbij te houden. Identity daarentegen... mensen, wat een film! John Cusack! Ray Liotta! Amanda Peet! Een motel dat doet denken aan dat in Psycho! De hele film lang regen en bliksem! Een doodeng jongetje! Onverwachte wendingen die maar niet stoppen! Et cetera. Nu, van de drie griezelfilms die ik de afgelopen dagen zag, is Identity mijn absolute aanrader. Kijken, jongens en meisjes!

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten