woensdag 8 december 2004

HET ZAL HIER DE KOMENDE DAGEN IETS STILLER ZIJN

Althans, dat vermoed ik. Want het zijn drukke tijden. Ik wil hier overigens opgemerkt hebben dat de letter t op mijn toetsenbord het steeds slechter doet. Af en toe blijft hij haperen. Nu ja, mochten jullie er af en toe een missen, dan wee je hoe het komt.

Dus het wordt hier de komende dagen wat stiller. Ik voel me daar enigszins bezwaard onder, nu Niels hier al 5 weken niets heeft geschreven en ook niet de indruk wekt dat snel weer te gaan doen. Ik bedoel: jullie zijn een beetje afhankelijk van mij en van elkaars comments.

Waar ik me dan zoal mee bezighoud de komende dagen? Ja, die vraag zag ik aankomen. Wel, morgen gaan Elsie en ik naar de Grote Hypothekenman. Die gaat ons van alles vertellen, uitleggen, op de mouw spelden, enzovoort. Dan is er vrijdag de afspraak met de aanstormende tijdschriftredacteuren Femke en Monique, over wie ik hier gisteren al vertelde, en ja hoor, 's avonds is er gewoon bezoek. Dan gaan Elsie en ik met Hiphophater - jullie kennen hem van al zijn olijke comments op deze site - naar het Delftse theater. En zaterdag dan? Nu ja, zaterdag valt het allemaal wel mee. Er vindt hier een uitvaart plaats, of een 'bijzetting', zoals dat heet als je in een Delftse kerk wordt opgesloten. En ik zal naar de kapper gaan, want mijn manen nemen groteske vormen aan. Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, probeert het meisje Annika mij gebarentaal te leren. Ik zit tegenwoordig regelmatig met haar in de trein, maar tot nu toe ken ik slechts de gebaren die 'Elvis' en 'panda' betekenen, dus de woorden 'dat neemt een grote vaart' of 'veelbelovende leerling' zijn nog niet op hun plaats.

Weet je wat? Ik kom er later nog eens op terug. Ik heb wel meer te doen. En jullie ook, dat begrijp ik best.

Voor de derde en misschien wel laatste keer (en naar het zich laat aanzien alleen voor Janneke): een liedje van broer Joey.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten