dinsdag 22 juli 2003

MIJN ZWARTE GEEST

Had ik gisteren bijna ruzie met Vincent, en dat op de nacht dat ik 26 zou worden. Dat kortverhaal van hem, dat is behoorlijk goed, maar haalt het niet bij Het Bloed Onder Mijn Nagels. Is mijn mening.

Ik ga trachten de sfeer hier weer wat lichter te maken. Zondag was ik bijvoorbeeld nog op een Hip-Hop-Festival in het Oosterpark, en deed ik alsof ik het heel gewoon vond dat rappers de hele tijd "Ja, toch?" riepen.

Momenteel ben ik net enkele uren 26. Het is me wat. De dag zelve ga ik klussen in mijn nieuwe huis. Zulke zaken moeten gebeuren, daar valt niet aan te ontkomen.

Ondertussen groeien de twijfels: zal ik mijn zelfmoordaanslag op een zekere schrijver (daar heb ik wat kansarme jongeren voor genomen, die bovendien besmet zijn met HIV) door laten gaan? Zal ik gewoon Omarm kopen of downloaden? Lees ik Michel Faber in het Nederlands of het Engels? Zijn er ook mensen die mij leuk vinden en die hier komen? Zijn daar Mooie Meisjes onder? Wie kent er een fantastisch boek dat ik moet lezen?

Tsja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten