zondag 20 juli 2003

Rosémiddag

Mijn vorige week weggelopen broertje zit alweer in de bus terug naar Nederland. Het is even alsof er niets gebeurd is. Intussen is het een nieuwe dag op het balkon, dit keer met een stapel Nymph-kopij in de hand. Er is veel interessants ingezonden, maar ook weer veel puin. Aanstaande woensdag zal uitwijzen wat geplaatst wordt en wat niet.

Gisteren heb ik eindelijk Niels weer gezien. Op het grote Arie Storm-is-40-jaar-feest in de tuin van het nieuwe Prometheus-pand. Het werd weer eens later dan ik had verwacht. Niels, Elsie en ik eindigden in De Schutter, waar we de enigen waren die iets aten.

25th Hour is een geniale film! Ga er allen heen!

Weer een bezoek aan de huisarts gebracht in verband met de hoest die ik nu zo'n 2 maanden heb. Nog altijd geen afwijkingen aan keel of longen, dus nu maar eens wat medicijnen meegekregen: Aerius. Zou het iets opleveren? Tips om van een hardnekkige kriebelhoest af te komen zijn van harte welkom op deze site of op ons e-mailadres.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten