zondag 13 juli 2003

ZONDAGAVOND

Niels schijnt intussen te zijn teruggekeerd van Guantanamo Bay. Een mens kan daar ook niet te lang blijven, laat staan een mens met zo veel plannen als Niels - zie zijn bericht van gisterochtend. Niels heeft overigens gelijk: in De verhuizing staat een zeer goed verhaal van zijn hand, hetgeen de tijd ons nog zal leren. De nieuwe Nymph moet inderdaad ook in elkaar gezet gaan worden. De kopij laat echter op zich wachten. In de zomer wordt traditioneel het minst ingezonden. Waarom is dat toch? Tijd zat om wat mooie verhalen en gedichten in elkaar te flansen, lijkt mij, maar niets van dat al. Ik besteed dagen als deze op het balkon, een goed boek erbij en zo nu en dan een kop hete thee of een glas rode wijn. De vliegende mieren zijn alle vergaan of verdwenen, De asielzoeker is een beter boek dan ik dacht (ik ben halverwege) en vanavond zijn Hearts and Bones en 24 weer te zien. Kan het leven mooier?

Hoe staat het eigenlijk met de bezoekers van onze site? Zijn die er? Soms heb ik het idee dat ik maar wat in de ether zit te roepen hier.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten