zaterdag 8 november 2003

CIJFERS

De bezoekaantallen bereiken weer een nieuw dieptepunt in de Niels en Vincent-geschiedenis als het zo doorgaat.

Komt het soms doordat we niets berichten over de tragische dood van Bobby Hatfield, een van The Righteous Brothers? Wel, dat lag ons een beetje te veel voor de hand. Af en toe sla je eens een dode popster over. Wel draaien Niels en ik al dagenlang alleen nog maar 'Unchained Melody' en 'You've Lost That Lovin' Feeling', maar ja, wij zijn dan ook twee heel gevoelige jongens. Romantische zielen.

Van die jongens die af en toe eens een boek van Reve openslaan om er dan uit te citeren. Van die jongens die zich er niet voor schamen een ondergrondse ninja-organisatie op te richten waarin oude helden als Lee Van Cleef weer tot hun recht komen. Van die jongens dus.

Graag wijs ik jullie nog even op Vanuit de 47, de debuut-cd van mijn broertje Joey. Je hoort mij niet snel hoog opgeven van hiphop, maar hier gebeuren toch echt wel heel leuke dingen. Wie geïnteresseerd is: op Joey's homepage kun je zomaar gratis een paar van zijn liedjes beluisteren. Ik zou het maar even doen. Hij dropt hiphop die de stoppels van je kop af klopt.

V.

P.S. Ik hoor het jullie al denken: eerst zeuren die Niels en Vincent maandenlang om een nieuwe clip van Britney Spears, en nu-ie er eindelijk is, hoor ik ze er niet eens over. Dat zit zo: die clip valt ons een beetje tegen. En dat liedje ook. We vestigen onze hoop nu op de volgende single.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten