dinsdag 25 november 2003

ZAL JE NET ZIEN

Net op de dag dat Niels weer eens een nieuwe lay-out voor die site van ons in elkaar flanst, sneuvelt ons bezoekersaantallenrecord. Het oude record staat op 174 bezoekers op 1 dag, en nu al, om kwart voor negen, staat de teller op 170. Ik wed dat Niels goed is voor minstens 30 van die 170. Maar goed.

Wat ikzelf van de nieuwe opmaak vind, houd ik nog even in het midden. Die duistere opmaak van de laatste maanden, daar gaf ik nooit veel om. Veel te donker, veel te mistroostig. Deze nieuwe opmaak is dan weer iets lichter, iets gemoedelijker. Maar ook een beetje... nee, ik maak er geen woorden aan vuil. Niels is hier de internetkoning, de website wizard, of hoe noem je dat soort volk. Kunstenaars, dat zijn het. En ik, ik schrijf hier slechts berichten.

Vanavond tussen 22 en 23 u. op 747 AM: mijn vrienden van het tijdschrift Parmentier in het VPRO-programma De Avonden. Met NYMPH hebben we ook eens zo'n uitzending gevuld. Een bijzondere avond was dat. Na afloop werd Niels nog lastiggevallen door een jonge NYMPH-auteur die beweerde dat Niels' eigen schrijverij voortdurend rond de thema's Coca-Cola en hakenkruizen cirkelde. Wel heb ik ooit.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten