zondag 23 november 2003

ZONDAGMIDDAGBEZIGHEDEN

Ik lees eens wat oude kranten, terwijl Els op tv naar Sissi kijkt. Els staat erop dat ik hier schrijf dat dat een extreem 'tuttige' film is. Bij deze. Ik draai het liedje 'Between the Bars' van Elliott Smith en word er weemoedig van. Ik lees een van Reves Tien vrolijke verhalen en moet er een paar keer hardop om grinniken. Ik ben vandaag niet op de grote schrijversmarkt te Den Haag, waar mijn Parmentier-vrienden Arnoud en Floor hun prachttijdschrift staan te promoten. Els en ik bespreken de aanschaf van een extra boekenkast. Els beweert dat Romy Schneider een heel knappe vrouw was. Ik zie nu al uit naar de aflevering van 24 van vanavond. Els zegt dat Teigetje haar winterjas al aangetrokken heeft. Mijn ouders zitten sinds eergisteren in het verre Benidorm. Ik e-mail vriend Hanz en verstrek tips en adviezen. Ik e-mail anderen en verstrek tips en adviezen. Voor een advies kun je bij mij terecht. Voor een tip ook. Ik eet twee appels en denk: dat zijn de eerste stukken fruit die ik in tijden tot me neem. Ik vraag me af of ik nog naar buiten kan zonder das en handschoenen. Els heeft een clip van Hilary Duff op staan, die ik maar vervelend vind. Els en ik zouden best eens naar Finding Nemo toe kunnen gaan komend weekend. Of naar Love Actually. In Els' ogen is Hugh Grant het ultieme lustobject. Ik drink nog een glas rosé en overpeins hoe het intussen staat met mijn gewicht.

Gisteren was dan weer een fantastische, vreugdevolle, rijke dag. Maar wat zal ik daar nu over schrijven? Zondagmiddagbezigheden, die worden het helemaal in 2004.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten