zaterdag 15 november 2003

DINGEN OVER MIJZELVE, ZOMAAR, VOOR DE FANS

Ik kocht vandaag de cd Either/Or van Elliott Smith.

Ik blijk nog maar 70,4 kilo te wegen. Elke maand wordt het minder, valt me op. Een verontrustende ontwikkeling, wat jullie.

Ik schreef in 1994 een Nederlandse variant op Nirvana's liedje 'Rape Me'. Mijn variant heette 'Dek me'.

Ik schreef in 1994 wel meer dingen die de wereld er feitelijk niet beter op hebben gemaakt.

Ik sloeg in 1994 zo nu en dan wat gitaarakkoorden aan.

Ik denk graag terug aan 1994.

Ik ga vandaag of morgen toch echt eens die baard afscheren.

Ik heb gisteren een wondermooi liedje gehoord dat werd uitgevoerd door Johnny Cash.

Ik noem in dit stukje zomaar even twee muzikale helden die dit jaar uit ons midden zijn verdwenen.

Ik heb het al heel lang niet over Mike Levey gehad. Dat hij ruste in vrede.

Ik ga maandag lunchen met de grote toneelschrijver Janwillem S.

Ik ga dinsdag eten bij Niels en zijn vriendin J.

Ik ga woensdag eten bij Josje en Arie en hun leuke dochtertje Lola (die volgend jaar ons bruidsmeisje wordt).

Ik ga donderdag naar een Parmentier-festijn en zal daar dan eindelijk enkele van mijn Parmentier-collega's voor het eerst ontmoeten.

Ik ben alweer meer dan vier jaar afgestudeerd.

Ik maak nooit grappen over welk koningshuis dan ook.

Ik zou net als mijn broertje Joey een hiphopcarrière kunnen beginnen, en verder door het leven kunnen gaan als Prinz Vinz, de Oliekoning.

Ik doe dat toch maar niet.

Ik zie uit naar jullie reacties.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten