zondag 11 april 2004

HULP GEZOCHT

Vriend Dimitry lijdt aan een mysterieuze verkoudheid, die slechts in de weekends de kop opsteekt. Heeft iemand tips? Laat ze achter bij de comments of op de mail!

Zie onderstaande conversatie voor meer informatie.

Makker Bob = Vincent
Special Agent Dale Cooper = Dimitry


Makker Bob zegt:
Hoe gaat het met jullie?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Best goed hoor. Bezoek van mijn moeder nu. Straks even stukje wandelen, daarna samen eten.
Makker Bob zegt:
Heel goed.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Voor de rest word ik al enkele weken achter elkaar in het weekend verkouden. Erg vervelend
Makker Bob zegt:
En doordeweeks ben je steeds in orde?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Huisarts heeft gezegd dat mijn weerstand niet meer optimaal is. Mijn lichaam sputtert tegen. Waartegen?!
Makker Bob zegt:
Tjonge.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Meestal doordeweeks helemaal ok ja
Makker Bob zegt:
Wie heeft daar wat aan?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Verkouden is vaak ook 1 dag heel erg (meestal zaterdag) en zondag is alles dan weer ok. Wat heb je daaraan?
Makker Bob zegt:
Niets, makker.
Special Agent Dale Cooper zegt:
En dat terwijl er helemaal geen stress is geweest!
Makker Bob zegt:
Je verzwijgt iets, jij.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Ik denk het ook. Maar wat?
Makker Bob zegt:
Jij komt jezelf nog wel eens tegen.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Zoals jij in Tanja?
Makker Bob zegt:
Ik? Je bedoelt die jongen die mij nadeed?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Ja.
Makker Bob zegt:
Stoer was die.
Makker Bob zegt:
Als je wilt, besteed ik aandacht aan jouw mysterieuze verkoudheid op de site. Misschien heeft iemand een tip.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Graag.
Makker Bob zegt:
Kan ik citeren uit dit gesprek?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Ja hoor.
Makker Bob zegt:
Dat geeft het geheel een mooi authentiek tintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten