dinsdag 27 april 2004

VANDAAG IS DE DAG

Vandaag scheen de zon uitbundig. Nog niet toen ik opstond, maar daarna werd het snel beter.
Vandaag speelt Ronnie O'Sullivan zo goed dat Anthony Hamilton zich ernstig zorgen moet maken (8-2 staat het nu).
Vandaag hebben Joey, Niels en ik plannen gesmeed om elkaar donderdagmiddag te treffen.
Vandaag werd ik gebeld door Paul Zonder Vrienden, die me een prettige verjaardag wenste en toen de verkeerde Vincent aan de lijn bleek te hebben.
Vandaag genoot ik erg van liedjes als 'Sunday Shining' (Finley Quaye), 'Don't Break My Heart' (UB40), 'This Is the Day' (The The) en 'Feels Like Heaven' (Fiction Factory).
Vandaag herlas ik een kort fragment van Ik ben rijk en beroemd en ik heb nekpijn en moest ik bijna hardop lachen in de trein.
Vandaag vroeg collega Hannerlie me of ik een nieuwe broek droeg. Dat was niet het geval.
Vandaag vroeg collega Susanne me of ik een nieuw shirt droeg. Ook niet.
Vandaag keek ik terug op een gemoedelijke avond in het gezelschap van Rob Kappen.
Vandaag vraag ik me zomaar af of ik de weg naar Leerdamhof 264 nog zou kunnen vinden, als ik gewoon eens zou uitstappen bij metrostation Gaasperplas.
Vandaag dacht ik: ik mis Nymph nog steeds niet.
Vandaag ben ik 27 jaar, 4 maanden en 6 dagen oud.
Vandaag stond Janneke plotseling voor mijn neus. Ik had haar niet zien aankomen. We spraken af dat we elkaar snel zouden bellen.
Vandaag schrijf ik geen stuk met een kop en een staart.
Vandaag overzie ik mijn boekenverzameling en vraag ik me weer eens af: waar moeten we het allemaal toch laten?
Vandaag schreef iemand me: ik neem voorlopig geen opdrachten meer van je aan, want ik moet nu heel hard aan mijn scriptie werken.
Vandaag heb ik schuldbewust een e-mail aan Berdine geschreven, als antwoord op de mails die zij mij anderhalf jaar terug al schreef.
Vandaag is een woord van 7 letters.
Vandaag is geen dag die ik me tot het eind der tijden zal herinneren.

Vandaag duurt niet zo gek lang meer.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten