vrijdag 26 maart 2004

GOEDE GESPREKKEN

Gisteren was een dag van Goede Gesprekken. Gesprekken met collega's vooral, maar om kwart over 1 's middags was ik te vinden op het kantoor van Uitgeverij 521, alwaar ik bijpraatte met Arjan W., terwijl hij me een kop koffie inschonk. Als je wel eens koffiedrinkt bij 521, weet je dat de vraag of je koffie wilt automatisch wordt gevolgd door de vraag 'Gullit of Koeman?' Dit keer koos ik maar eens Koeman, maar Arjan schonk mijn koffie gewoon in de Gullit-mok. Hij gaf me een stapel nieuwe prachtboeken van eigen makelij mee, die hier nu staan te pronken in mijn boekenkasten. Terwijl de bommeldingen (ik spreek ze nog altijd uit als bommel-dingen) op Amsterdam CS zich opstapelden, zat ik veilig op de Grote Uitgeverij, waar om 17 uur de presentatie van Max Pams nieuwe boek plaatsvond. Ik heb er voor het eerst met Joost Zwagerman gesproken en een oud misverstand tussen ons voorgoed rechtgezet. Arie en Josje en de kleine Lola waren er. En Martin Bril hield een komische toespraak.

Het CS werd gewoon weer vrijgegeven. Alles reed weer. Ik ben uiteindelijk dus maar weer naar huis gegaan. Om er wat goede gesprekken te houden met Els, Noni en Teigetje.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten