zondag 14 maart 2004

ONRUST

Ik heb al heel de dag moeite om op internet te komen. Als ik er eenmaal ben, kan ik sommige pagina's wel (en vrij gemakkelijk) bekijken, en andere in het geheel niet. Wat er vandaag niet in zit, is me aanmelden op msn. Het lukte me heel even, een kwartier geleden, maar ik had niet het idee dat er conversaties op gang kwamen. Mijn Hotmail bekijken blijkt ook een opgave. Er komt niets van. Geen idee welke berichten er allemaal aan me voorbijgaan. Als dat maar goed gaat.

Elsie en ik hebben een goed weekend achter de rug. Gisteren bijvoorbeeld hebben we onze ringen uitgezocht. En meteen maar besteld. Ook beraden we ons op de uitnodigingenlijsten, de taart, de uitnodigingen zelve, de vakantie, etc.

Eergisteren was ik in een boekhandel waar de verkoopster me zei: 'Als je belooft dat je me voortaan met "je" aanspreekt, mag je vaker langskomen.'

Eergisteren opende ik kranten en zag ik foto's die ik liever niet had gezien.

Gisteren moest ik mijn naam ergens opgeven. De vrouw achter de balie schreef Schimtz op. Ik corrigeerde haar, zij het op een vriendelijke en voorkomende wijze.

Gisteren kocht ik cd's van Spinvis en N*E*R*D. Mochten jullie je afvragen wat er op mijn diskman te horen is, als jullie me morgen door de stad zien lopen.

Morgen is het maandag. Als het deze week weer net zo koud is als de afgelopen maanden, treed ik de wereld grimmig tegemoet.

Nu ga ik Hotmail nog eens proberen. Kansloos natuurlijk. Ik zeg het je: er hoeft maar dit te gebeuren, en ik neem gewoon een Yahoo!-adres. Of iets anders.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten